محل تبلیغات شما
1- گرفتن اعتبار لازم برای انجام هزینه 2- انجام هزینه پس از صدور دستور از طرف مدیر 3- به همراه داشتن اسناد مثبته ،فاکتور خرید،قبض انبار،موجودی مواد و کالا 4- تنظیم و ثبت سند هزینه و تحویل اسناد به صورت هفتگی 5- پیگیری لازم جهت دریافت یا تغییر تنخواه 6- ثبت تنخواه دریافتی و اسناد در دفتر تنخواه با رعایت ترتیب وقوع 7- واریز وجوه تنخواه مصرف نشده در پایان سال مالی به حساب تعیین شده 8- تنظیم صورت جلسه تسویه تنخواه گردان 9- تهیه صورت مغایرت بانکی در پایان هر ماه

روش اولین صادره از آخرین وارده

روش های ارزیابی موجودی مواد وقیمت گذاری موادصادره از انبار

نحوه ثبت مواد صادره از انبار

تنخواه ,صورت ,اسناد ,هزینه ,تنظیم ,لازم ,در پایان ,انجام هزینه ,واریز وجوه ,7 واریز ,وقوع 7

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها